وارد شوید
x
یا
x
ثبت
x

یا

تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

8,000 تومان
کد : HBM002

اطلاع به دوستان

پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف، دانلود پاورپوینت فصل سوم بازاریابی و مدیریت بازار، تقسیم بازار و تعیین بازار هدف ppt

مشخصات فایل 

تعداد اسللاید : 19

سطح پاورپوینت : متوسط

حجم فایل : 3.5MB

مطالب موجود در فایل

  • دلایل اینکه با تمامی متقاضیان باالقوه و بالفعل نمی توان رفتار مشابهی داشت
  • مزایای تقسیم یک بازار بزرگ نامتناجس به خرده بازارها
  • سیر تکاملی تقسیم بازار
  • بازاریابی انبوه یا یکنواخت
  • بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا
  • بازاریابی متمرکز یا هدف دار
  • معیارها و ضوابط تقسیم بازار
  • تقسیم جغرافیایی
  • تقسیم جمعیتی
  • متغیرهای اصلی تقسیم بازار و اجزاء تشکیل دهنده آن
  • روانی
  • رفتاری
  • عوامل موثر در تقسیم بندی بهینه بازار
  • سه استراتژی تعیین بازار هدف
  • استراتژی بازاریابی یکسان ( غیر تفکیکی )
  • استراتتژی بازاریابی متفاوت ( تفکیکی )
  • استراتژی بازاریابی متمرکز (تمرکزی )
  • عوامل موثر برانتخاب استراتژی بازاریابی

قسمتی از متن موجود در فایل

 

بازاریابی انبوه یا یکنواخت

در این حالت مدیر بازاریابی با فرض این که کالای آن ها با سلیقه همه افراد سازگار است محصول تولیدی خود را با یک شکل و در یک اندازه و بسته بندی یکسان به همه خریداران عرضه می کند و هیج تنوعی در محصول دیده نمی شود لذا تولید به صورت انبوه است.

استراتتژی بازاریابی متفاوت ( تفکیکی )

موسسات با به کارگیری این روش تعداد معین و مشخصی از بازارها را انتخاب نموده و برای هر یک از آن ها محصولات مناسب با خواسته ها و انتظارات آنان تولید و عرضه می کنند. از مزایای این استراتژی می توان به افزایش سطح فروش و نیز گسترش شهرت و معروفیت تجاری موسسه اشاره نمود ولی در مقابل هزینه های تولید و بازاریابی آن به جهت استفاده از کانال های متفاوت توزیع ، تبلیغات تجاری متنوع و نیز استفاده از روش های قیمت گذاری مختلف نسبت به سایر روش ها بالاست.

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید )
رتبه دهید:
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

دیدگاه (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است